روياي ارزوهايم!


::..آدمك..::


سردرگمم........خيلي....

هركي يه چيز ميگه....هركي يه انتظاري داره ازم....منم از هركي يه انتظاري دارم....امـــــــا...اين انتظارات براورده نمي شوند...

ارزويم رهايي است....ارزويم نجات است....فرار...

ارزويم اين است كه كاري را كه واقعا دوست دارم انجام دهم.....

ارزويم اين است كه كسي در مورد زندگيم نظري ندهد.....

ارزويم اين است بنوازم اهنگ ارامش بخشي را تا فقط وفقط كمي لذت برم از اين زندگي....كمي احساس ارامش كنم....كمي دنيا را فراموش كنم....همه چيز را....همه كس را فراموش كنم.....خودم باشم و فقط خودم وبازهم خودم...

ارزويم اين است نوازشم كنند...فقط براي يك بار....هرچند بزرگ شده ام....اما درونم كودكي بيش نيست...

اينها همه ارزوست....رويا نيست.....چون رويا به سمت واقعيت پيش مي رود اما ارزو نه!

رويا حقيقت پيدا ميكنه بالاخره!

ارزويم كودكي كردن است....ارزويم تسلط به خودم است وذهنم....

ارزويم ديدار از دست دادگانم است ....انهايي كه هنوز هم دوستشان دارم....از صميم قلب...انهايي كه زندگي كردن را به من ياد ميدادند....

ارزويم گذشت هرچه سريع تر زمان است هرچه سريعتر....

و....و....و...........واين ارزوها ادامه دارد...از يك بي كران تا بي كران ديگر...

ولي اخرين ارزويم اين است كه كاش به ارزوهايم بيشتر فكر ميكردم ...كاش تصميمي قاطعانه تر مي گرفتم....كاش ارزوهايم رويا بودند....!!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






: тαɢƨ <-TagName->
+ برچسب:,| 22:41|GolnOoSh|